eerotika

Tuesday, March 04, 2008

"
Stále s prstem v mé druhé dirce mne vynesl ven z vody a vzápětí jsme padli na vyhřátý písek.
Rozhodila jsem ruce za hlavu a doširoka roztáhla svá stehna.
Chytil mne pod koleny a hodil si má lýtka na ramena.
Zapřel se a začal mne krásně rychle šoustat.
Teď teprve jsem opravdu cítila jeho klacek v sobě.
Cítila jsem jak hřeje, jak jeho žilky tepou do mých útrob.
Mistrně mne šlehal svým bičem a rozrážel moji kundu jako by mne chtěl roztrhnout.
Teď už jsme sténali vzrušením oba.
Náhle ze mne sjel a rychlým pohybem mne otočil tváří k zemi.
Vzápětí jsem ucítila jeho ruce na svých bocích.
Zvedl si mne k sobě.
Moje poničená kundička na něj zívla svým otvorem.
Vydráždilo ho to a naplno do mne zarazil svůj stěžeň.
Cítila jsem jeho žalud kdesi hluboko v břiše, daleko hlouběji než předtím.
Začal mne zběsile mrdat, přesně tak, jak jsem od počátku chtěla.
Cítila jsem stoupající horkost do obličeje, cítila jsem jak mne nádherně tím svým klackem trhá na kusy.
Řvala jsem rozkoší jak dobíjené zvíře a prudce přirážela na jeho pádlo.
Odpovídal mi rovněž nějakými výkřiky a mrdal jak motorová mašina.
Už jsem nemohla vydržet to napětí.
Myslela jsem, že snad prasknu, že se mi snad krev z hlavy vyhrne ven.
Zároveň jsem cítila, jak jeho klacek bobtná a pulsuje před svým výstřikem.
"Teď, teď!... Naper to do mně všechno... " vykřikla jsem a prudce se narazila na jeho klín.
Pomohlo to.
Z jeho čuráka vylétl proud semene do mojí kundy a uvolnil i mé napětí.
Tiskla jsem se na jeho klín a jenom se uvolněně chvěla a tiše sténala.
Ještě několikrát do mne zarazil svůj klacek aby se vyprázdnil úplně.
Moje kundička mu v tom svými stahy vydatně pomáhala.
Vyjel ze mně a padl na písek.
"Jsem úplně hotovej... " šeptl vyčerpaně.
"Vždyť jsi mi tu kundičku taky snad roztrhal na kusy... " odpověděla jsem mu.
Vyznělo to možná vyčítavě a on mne začal hladit po zádech.
"Bolelo to ?" ptal se
"Byla to ta nejkrásnější mrdačka, jakou jsem zažila... " uklidnila jsem ho.
"Ale dnes už ti na to prkno nevlezu... " dodala jsem.
"Na to prkno, nebo na TO prkno ? ptal se lišácky.
"Na oboje. Až zítra... " odpověděla jsem.
Začaly bezvadný šoustací prázdniny.