eerotika

Monday, March 17, 2008

Chytil jsem ji za její kozy a začal je hníst a mnout její bradavky.
Teď už na mně jezdila pěkně a z jejích rtů se ozývaly tlumené steny rozkoše.
Cítil jsem jak její kunda čvachtá v mém klíně, cítil jsem její přirážení až u kořene penisu.
Kroutila se, nadzvedávala a zase padala, její kozy se dmuly a chvěly prožívaným vzrušením.
Zvrátila se úplně dozadu a rukama začala bloudit po svém těle.
Sjel jsem jednou rukou do jejího klína a začal mnou poštěváček deroucí se ke mně.
Bylo to ale nepohodlné a tak jsem opět začal dráždit její bradavky.
Zavzlykala a začala sténat hlasitěji.
Už jsem to nevydržel, nemoc nebo ne, strhl jsem ji na sebe a spolu s ní se rychle přetočil tak, aby byla pode mnou.
"To nesmíš... " vyjekla.
"Mlč, nebolí mne to... " zašeptal jsem.
Objala mne rukama kolem krku a cítil jsem jak roztahuje stehna co nevíc od sebe.
Uvolnil jsem se ze sevření jejích paží a zapřel se do jejích prsou.
Začal jsem jí nejprve pomalu, potom rychleji šoustat.
"Aah, aah, miláčku, to je krásný... ještě... ještě." sténala šeptem, aby náhodou křikem někoho nepřivolala.
"Chci tě promrdat úplně dovnitř... asi ti udělám dítě... " odpovídal jsem přiškrceně, vzrušený na nejvyšší mez.
"Udělej, udělej se mnou co chceš... jenom nepřestávej... " vyrážela ze sebe co nejtiššeji i ona.
Útočil jsem tvrdě na její pohlaví a rozrážel bezohledně její kundičku mokrou vzrušením.
Moje koule pleskaly o její hyždě a údery násobily můj chtíč.
Ale začal jsem být unavený a tak jsem se zvedl do kleku a rukama podchytil její malý zadek.
Visela mi teď v dlaních prohnutá do luku a její kunda mohla najíždět opravdu až ke kořeni mého pyje.