eerotika

Thursday, March 13, 2008

Podařilo se mi alespoň zajet rukou pod její krátkou uniformu a nahmatat mezi stehny její kudrny.
Prodral jsem se mezi závojíčky a dvěma prsty šoustal její vlhkou kundičku.
Sevřela silně mého čuráka těsně pod žaludem a prudce přetahovala předkožku přes okraj žaludu.
Přitom nepřestávala stiskávat koule a občas i zajela prstem k mému zadku. Nebylo to příjemné, ale jak jsem sebou cukl, vrazil jsem jí žalud vždy mezi horké rty.
"Už asi budu... " vydechl jsem, protože jsem pocítil známé poškubávání u kořene penisu.
Sevřela mi ocas, trochu se nadzvedla a začala mi ho prudce honit. Přitom stále víc mačkala pytel.
Cítil jsem jak můj klacek stále víc sílí, jak sperma chce ven, ale její sevření mně bránilo před vyvrcholením.
Najednou mi její hlava padla do klína, její zuby přejely přes můj žalud kamsi dolů a jazyk podráždil uzdičku.
Zároveň uvolnila sevření ruky na penisu a zmáčkla silně varlata.
Zaúpěl jsem v přišlém vyvrcholení.
Vrazil jsem jí ptáka hluboko do krku a zároveň s proudem stříkajícího semene do její pusy narval jsem i prsty do její kundy co to šlo.
Vytrvale drhla zuby můj pyj a sála tryskající sperma.
Když konečně byl můj pytel prázdný, olízala poctivě žalud a políbila mne na koule.
Zatímco se zvedla a odtáhla svojí pičku od mých chtivých prstů, ležel jsem totálně vyčerpaný na posteli.
"Tak a dáme výživu, aby měl pán sílu... " zasmála se.
Ani jsem nevnímal, jak mi píchá jehlu do ruky a zavádí infuzi.
Zbytek noci a většinu dne jsem prospal. Nedávali mi ani nic k jídlu, ani mne neotravovali různými vyšetřeními a tak jsem mohl v klidu odpočívat a čekat na večer.
Před půlnocí se potichu otevřely dveře a moje sestřička vklouzla dovnitř.
"Prý jsi byl celý den hodný a nezlobil jsi... " řekla a položila mi jemně ruku na břicho.
Horlivě jsem zakýval a čekal, co se mnou dnes provede. Doufal jsem, že mne zase pěkně vykouří, na něco jiného jsem tady ani nepomyslel.
"Tak to musíš dostat odměnu. Ale slib, že nedudeš zlobit, a že to necháš na mně. Ještě se nesmíš namáhat, to víš." řekla a vzápětí ze sebe shodila uniformu.
Nevím, proč si tahle holka vybrala zrovna mne, když mohla z fleku sbalit nějakýho pěknýho svalnatce. Byla štíhlá, ale ne moc hubená, a nad plochým bříškem se jí houpaly dvě nádherné opálené kozy s vystupujícími bradavkami.
A teď mne tohle noční zjevení rychle zbavovalo nemocničního pyžama.
Když jsem ležel úplně nahý na posteli, vyhoupla se na mne a položila se mi lehce na břicho.
Zatímco se ke mně jakoby tulila, cítil jsem, že se její klín opatrně tře po mém pohlaví.
Bylo to nezvyklé a vzrušující a brzy dosáhla toho, že penis stál jak kláda mezi jejími stehny.
Pomalu narážela na můj klacek klínem, ale ne tak aby se nabodla, ale jenom tak, aby se otíral o její pysky a poštěváček.
Stále víc se ke mně tulila a líbala má ramena a prsa. Najednou se nadzvedla na kolenou, vzepřela se rukama do mých ramen a pomaloučku začala napichovat svojí kundičku na můj stojící bič.
Můj žalud zajel mezi její faldíčky a hodlal pokračovat v dalším pronikání do svatyně, ale ona se zarazila a pomalým kroužením pánve stahovala a zase popouštěla poševní vchod přes můj žalud.
Myslel jsem, že se zblázním rozkoší a snažil se přirazit.
"Ne ne, miláčku, nesmíš se namáhat. Katka ti to pěkně udělá." zašeptala.
Zklidnil jsem se a ona se konečně začala skutečně nabodávat stále víc a víc na můj naběhlý penis toužící po rozkoši.