eerotika

Thursday, March 27, 2008

Její pičku jsem ale zahálet nenechával a dráždil ji druhou rukou a jazykem.
Začala se zmítat pod mým tělem a její pusa jako by chtěla nasát celého ptáka, visícího nad ní.
Bylo mi jasné, že už by chtěla šoustat, že už bych jí ho tam mohl klidně s úspěchem zarazit až po koule. Ale chtěl jsem jí co nejvíc rozparádit, až by se nekontrolovala.
Tvrdě jsem útočil jazykem na její poštěvák a dvěma prsty levé ruky kroužil v jejím poševním vchodu.
Pravá ruka zatím ukazováčkem a prostředníčkem cvičila na její druhé díře, kterou jsem si krásně uvolnil a teď v ní jezdil jak čurákem.
Pustila mého ptáka z pusy.
"Pojď už, vem si mě... " křičela.
Zajel jsem jazykem do její kundy a bradou dál masíroval její dráždivou kuličku.
Kvílela a házela nohama, jak se chtěla zbavit pouhého dráždění a dostat do sebe můj řemen.
Poznal jsem, že tohle je ta správná chvíle k perfektní mrdanici.
Bleskově jsem z ní sjel a přetočil jí na bok.
Její pravou nohu jsem jí natlačil ke koze a obkročmo si klekl přes její levé stehno.
Měl jsem teď před sebou jak její pootevřený zadek, tak i její roztouženou mokrou kundu.
"Jsem jelen Wapiti a dostaneš ho kam chceš i ty." zarýmoval jsem a rozpálen na nejvyšší mez jsem vrazil čuráka do její svatyně.