eerotika

Tuesday, March 25, 2008

Šoustat jak Wapiti

"Ošoustám tě jak jelen Wapiti, když se ho tak bojíš... " sliboval jsem manželce, už když jsme se vraceli z procházky lesem.
Ráno jí skončily měsíčky a když jsme pak v lese skutečně jelena potkali, hrozně se bála.
Teď jsem byl už doma, vykoupaný a těšil jsem se na naše hrátky.
Zatímco se čvachtala ve vodě, udělal jsem kávu a zanesl jí do ložnice.
Slyšel jsem jak zavírá sprchu, chvilku jsem počkal a potom za ní vklouzl do koupelny.
Přejel jsem jí prsty po páteři.
Slastně se prohnula a otočila ke mně "laní" oči.
Bylo jasné, že se na to třese zrovna tak jako já.
O pár vteřin později už jsme leželi v prostěradlech a naše zuby se do sebe okamžitě zaklesly ve vášnivém polibku.
Zajela mi jazykem do pusy a já sevřel tvrdě její kozu.
Hodila si nohu přes moje stehno a já ucítil žár jejího pahorku.
Odpoutal jsem ústa od jejích a začal líbat a olizovat její bradavku, která ztvrdla rozkoší.
Začala vzdychat a položila se volně na záda s roztaženými stehny.
Sklouzl jsem ústy až k její ostříhané kundičce a přehodil si nohu přes její obličej.
Můj řemen jí mířil přímo do pusy a já ucítil, jak jej pomalu olizuje a zasouvá mezi rty.
Sklonil jsem se k její štěrbině a jazykem jí polaskal.
Otevřela se okamžitě a já začal zpracovávat její poštěvák i temnou dirku pod ním.
Byla perfektně vlhká a její sekret stékal ve stříbřité stružce k jejímu zadku.
Zatímco mne pomalu kouřila, začal jsem pronikat prsty do její uzavřené dirky, která krásně povolovala.