eerotika

Saturday, April 19, 2008

Když jsem usoudil, že je příhodná chvíle, jedním dlouhým tahem jsem jí přetáhl triko přes hlavu.
Podprsenku neměla, ani jí nepotřebovala.
Její mladé kozy, ne moc velké, ale pružné jak gumový míč, se mi předvedly ve své celé kráse.
Sklonil jsem se a olizoval její tmavé bradavky, tak krásně ztvrdlé očekáváním.
Měla úplně sametovou pokožku a já s rozkoší hladil a laskal její tělo.
Sjel jsem jazykem k jejímu pupíku a mé ruce rozepnuly knoflík a zip riflí.
Vzdychla a její ruce mi zajely do vlasů.
Stahoval jsem rifle i s kalhotkami níž a níž a pokrýval její ploché břicho polibky.
Když mi předvedla svůj tmavohnědý chomáč, neodolal jsem a zasunul jí ruku mezi štíhlá stehna.
Zatímco můj jazyk stále kroužil na jejím podbřišku, prsty se zaměstnaly jejími závojíčky a pronikaly mezi ně.
Odkopla kalhoty a jednu nohu mi přehodila přes rameno.
Sjel jsem jazykem níž a našel jejího poštěváčka, který mne už očekával.
Začal jsem jí dráždit tu její kuličku a prsty pronikl do horké pochvy, která se celá chvěla očekáváním.
Držela mne pevně za vlasy a já slyšel její tiché sténání.
Vzal jsem jí pod jejím malým zadkem a převrátil na postele.
Roztáhla svá stehna a dala si ruce za hlavu.
Bleskově jsem ze sebe strhal oblečení a padl na ní.
Můj naběhlý penis chvilku tápal mezi jejími stehny až konečně našel tu skvostnou mušli a začal do ní pomalu vnikat.
Zvedla co nejvýš kolena k mým bokům a její tělo se prohnulo vstříc mému potěšení.
Zarazil jsem ho co nejhlouběji do její svatyňky a vychutnával pevnost sevření její pochvy.
Ještě nebyla moc prošoustaná, byla pevná skoro jako panna.
Ležela pode mnou se zavřenýma očima a zatímco jsem ji začal pomalu šoustat, kousala se do rtů.
Mám rád, když žena křičí rozkoší a vida, že se snaží být potichu, začal jsem jí mrdat hodně tvrdě.
Vydržela to jen chvíli.