eerotika

Wednesday, April 09, 2008

Bylo krásné letní ráno, když jsem se vracel autobusem z práce domů. Kousek od nás nastoupila naše nová pošťačka a taškou plnou dopisů. Řemen se jí zařezával do černého trička a zdůrazňoval její pevné kozy patřící k jejímu mladému štíhlému tělu.
Okamžitě jsem dostal chuť jí přeříznout a vystříkat do ní svou celou dávku.
Upřeně jsem jí sledoval a čekal až si toho všimne. Po chvilce zabrala a kývla na pozdrav.
Nepřestal jsem se svým pohledem propalujícím její triko a zahlédl jsem její podivný úsměv. Dala mi tím jasně najevo, že ví, co mne asi zajímá.
Popotáhla řemen od brašny takže jí kozy ještě víc vystoupily a zavrtěla zadečkem v těsných riflích.
Příští zastávku jsme oba vypadli z autobusu.
"Ahoj, máte pro mně něco ?" zeptal jsem se a pořád jsem se na ní upřeně díval.
"Myslím, že jo, ale tady se to špatně hledá... " odpověděla a nasadila vyčkávací výraz v tváři.
"Tak skočíme k nám a zatímco to budete hledat, můžu postavit na kávu. Dáte si přece ne... " vyzval jsem jí.
"No v tomhle horku kafe ani nechci, ale kdyby bylo něco studeného tak proč ne... " odpověděla.
Po pár minutách se už usazovala pohodlně na gauč a její taška přitom zůstala ležet v předsíni.
Namíchal jsem dvě skleničky "číza" s notnou dávkou ledu a potom si sedl vedle ní.
Připili jsme si a políbili se na tykání.
"Je to ale venku horko... " řekla Alena a položila skleničku na stolek před námi.
Sklonil jsem se k ní a konečně jí rukou sevřel její pevnou kozu.
"Od horka se dá pomoct. Stačí, když to ze sebe shodíme... " zašeptal jsem jí do ucha a vychutnával pevnost její bradavky.
"A pomůžeš mi ? Mám ráda, když mne druhý svléká sám... " špitla a její pohled mne zbavil všech zábran.
Zvedl jsem se a potom jsem jí v náručí přenesl do ložnice.
Postavil jsem jí před postele a sevřel jí do náručí.
Zatímco jsme se líbali, moje ruce bloudili po jejím těle a vychutnávaly hebkost její pokožky pod tričkem.