eerotika

Wednesday, April 02, 2008

Přitom jsem zajel i dvěma prsty do jejího zadečku.
Normálně by se bránila, i když si o anál i řekne, ale teď už nevěděla, odkud to vlastně chce, hlavně že je tam.
Slastně zařičela a ještě víc přitáhla stehno k prsům, abych se dostal co nejhlouběji.
Sevřel jsem jednou rukou její kozu a začal tvrdě vrážet ptáka i prsty do jejích útrob.
Oba jsme slastí řvali tak, že nás museli sousedi slyšet alespoň ob dvě patra. Ale vůbec nám to nevadilo. Ať si také zašoustají, když by snad záviděli.
Ačkoliv jsme mrdali už pěkně dlouho jak zběsilí, ani jeden z nás toho neměl dost a naopak jsme trochu zvýšili tempo.
Čas jsem nevnímal a jen prcal to zmítající se tělo pode mnou.
Příroda je však silnější a já ucítil, že musím změnit polohu, jinak se udělám.
Vyjel jsem z její kundy a přetočil jí do kleku.
Poslušně na mne vystrčila svou svatyni a zabořila hlavu do polštáře.
Nasadil jsem ohon mezi rozevřené pysky a vklouzl do té sladké pevnosti.
Prohnula se v kříži a já ve zběsilém tempu svírán její kundou spěl k vyvrcholení.
Ještě několik jejích výkřiků, ještě několik mých zařvání a už jsem cítil zběsilý proud semene stříkající hluboko do jejího těla.
Narazila se na mne a dovedně kroutila kundičkou aby snad nepřišla trocha spermatu nazmar.
Zároveň jsem cítil stěny její pochvy ždímající můj penis.
Ještě dost dlouho jsme tak oba klečeli až v nás dozněly slastné pocity milování a oba jsme se přestali chvět vzrušením.
Když jsem konečně vytáhl ocas z její poničené kundičky, lehla si naznak a zhluboka oddychovala.