eerotika

Friday, May 02, 2008

Už bylo znát, že se nebojí, protože při každém oholení se natočila a poroztáhla ještě víc stehna, abych k ní lépe mohl.
Byl jsem konečně hotov a její vyholená kunda teď vypadala jako nádherná rozloupnutá broskev.
Odhodil jsem holení a zabořil svůj obličej do té krásy. Líbal jsem její podbřišek, kroužil jazykem kolem jejího vchodu a občas zajel i dovnitř mezi její závojíčky zrůžověné vzrušením.
"Bylo to docela hezké, a teď mám pocit, jako když jsi úplně u mně... " šeptala.
Ještě několikrát jsem zajel jazykem do růžové mušličky.
"Pojď ke mně, zajeď mi do jeskyňky... " zaprosila.
Klekl jsem si před ní.
Tak jak byla podložena polštáři, otvírala se přede mnou její kunda připravená na milování.
Vzal jsem svůj zbytnělý a pevný penis do dlaně a žaludem začal přejíždět po poštěváčku a závojíčcích.
Občas jsem sklouzl na kraj její mušle a penisem v ní pomalu zakroužil.
"To není fér, ty si se mnou jenom hraješ... zastrč ho tam prosím... " zakňourala smutně.
Podržel jsem si ji ve slabinách a svým čurákem naplno rozrazil její dychtivou píču.
"Aaaáá... " vykřikla, nečekajíc tak prudký útok.
Držel jsem jí pevně v bocích a rychlými pohyby boural její dívčí tělo.
Teď už zticha nebyla a její přerývané výkřiky se nesly ložnicí.
Netrvalo dlouho a znovu jsme oba došli k vyvrcholení. Zmoženi jsme se skulili z polštářů na prostěradla.
"Teda, ty jsi mi dal... a pak že budeš jemný... " vyčítavě mi řekla, když se konečně vydýchala.
"Promiň, ale když ty jí máš teď opravdu úplně sametovou... " řekl jsem jakoby na omluvu.
"Tak mám dojem, že z té roznášky dnes asi moc nebude... " špitla.
"Osprchujeme se a potom ti s tím pomůžu... řekl jsem.
"A potom ?" zeptala se a sakramentsky čertovsky se na mně zadívala.
"Potom půjdu na odpolední... ale zítra bys mi konečně mohla přinést ten dopis, co máš v tašce... " odpověděl jsem.