eerotika

Friday, April 25, 2008

"Pavlíku, Pavlíčku, prosím tě, ještě chviličku, ještě, no, ještě, aaaáá... " začala ze sebe vyrážet a s posledním výkřikem se prudce ke mně přitiskla a obejmula mne nohama kolem slabin.
Vydrážděn jejími výkřiky několikrát jsem zarazil penis mezi její nohy a potom ucítil to nádherné stříkání semene do dívčí kundičky.
Čekal jsem, že se tomu bude bránit, ale nechala mne vypumpovat celou dávku do svojí mušle.
Po chvilce jsem z ní vyjel a položil se vedle na postel.
Položila mi ruku na břicho a jen tak lehce si pohrávala s mým ocasem.
"Trochu jsi mne ale při tom tahal za chloupky... " šeptla a jemně mi zmáčkla varlata.
Dostal jsem nápad.
"Tak já ti jí vyholím... " vyjelo ze mně.
"To ne, jak bych to vypadala... " durdila se.
"Dobře, jako panenka, už takhle jsi kouzelná, a úplně hambatá by byla ta tvá kundička docela k sežrání... " vyjelo mi nechtěně, ale upřímně.
"Ty jsi ale... a co kdyby jsi mne řízl... " začala si s tou myšlenkou pohrávat i ona.
"Neboj, neříznu, a ostatně, teď jsem tě taky přeřízl a nelíbilo se ti to snad ?" odpověděl jsem.
"Bylo to krásný... " zasnila se a po chvilce dodala:
"Ale slib mi, že budeš jemný a že mne potom ještě pomiluješ... "
"To je přece samozřejmost. Budu tak jemný, že budeš kňučet slastí." sliboval jsem a při představě, že budu holit její kouzelnou mušličku se mi klacek znovu postavil do pozoru.
"Tak mi jí tedy vyhol... " špitla.
Bleskově jsem zajel do koupelny pro pěnu a strojek.
Když jsem se vrátil, ležela s roztaženýma nohama jak na operačním sále, oči zavřené, ruce pod hlavou. Jen její skvostné kozy se dmuly rozčilením.
Nadzvedl jsem ji a podložil dvěma polštáři abych se lépe dostal k její kundičce.
Vzal jsem sprej a nastříkal pěnu na její klín.
Zachvěla se a já viděl její pevně sevřené rty.
Jemně jsem rozetřel pěnu po jejím trojúhelníku a něžně zajel i trochu níž.
"Neboj se... " uklidňoval jsem ji, když jsem viděl, jak se chvěje.
Položil jsem jednu ruku na její břicho a druhou se strojkem pomalu začal stahovat pěnu i s chloupky. Šlo to perfektně, ještě, že jsem si včera vyměnil žiletku.
Její klín se mi začal ukazovat v celé své nahé kráse a já neopomenul po každém tahu políbit oholené místo.