eerotika

Sunday, June 15, 2008

"Ale paní Váchová... " snažil jsem se zaodporovat, ale nenechala mne.
"Nic proti tobě nemám, jsi hodnej kluk, možná až moc hodnej. A proto taky nechci, abyste do něčeho vlítli. Hanka je sice už docela pěkná, ale ještě má čas... " řekla a položila mi dlaň na koleno.
To sucho v krku už bylo téměř nesnesitelné.
"Už jsi měl nějakou holku... ale myslím tím v posteli ?" zeptala se najednou přímo.
Můj zrudlý obličej jí byl zřejmě odpovědí.
"A chtěl by ses to ode mne naučit ? Nejsem sice mladá jako Hanka, ale jestli vám to vydrží, budu mít jistotu, že nic neprovedeš... " mluvila tiše, asi jí to také nebylo moc příjemné, takhle balit kluka o polovičku mladšího.
"Paní Váchová... to by byl snad sen... vždyť já v Hance vlastně vidím vás... " přerývaně jsem jí odpovídal.
"No, to bych zrovna ráda neslyšela, ale to probereme později... " tiše řekla.
Její ruce mi pomalu začaly klouzat po stehnech vzhůru.
"Chceš mne ? A chceš si mne svléknout ?" zašeptala.
Sklonil jsem se k ní a dětsky ji políbil na ústa.
Přisála se a já pocítil divný tlak na svých rtech.
Vzápětí mi její jazyk pronikl mezi zuby a zakomíhal mi po patře.
Myslel jsem, že se zblázním.
Cítil jsem jak mi nabíhá ocas. Poznala to také.
"Počkej, nejdřív já tebe, byl bys potom moc rychle hotov." zašeptala a zatlačila mne zpět na gauč.
Její prsty hbitě rozepnuly moje kalhoty a já se trochu nadzvedl, aby je mohla stáhnout dolů.
Provedla to rychle a zkušeně a potom jsem již viděl její bohatou hřívu padající mi do klína.
Dala mi letmý polibek na penis a sevřela ho do dlaně.
Její ruka jemně stáhla předkožku až ke kořeni a rty začaly něžně líbat můj žalud nabíhající vzrušením.