eerotika

Sunday, June 08, 2008

Začala jsem vzrušeně dýchat a tisknout se na jeho prsty.
Zatlačil a pronikl jimi do mého zadečku.
Krouživými pohyby si dělal místo, zatímco já už byla znovu vzrušená na nejvyšší mez.
Když mi jeho žalud začal pronikat pomalu do konečníku, nevydržela jsem to a prudkým pohybem pánve se na něho narazila.
Vnikl dovnitř a já vykřikla bolestí, kterou jsem si sama způsobila.
Zřejmě mne trochu natrhl, protože jsem ucítila prudké pálení.
On to ale nevnímal a jeho penis pomalu rozvíral má střeva a přizpůsoboval si je své velikosti.
Připadala jsem si jak naražená na kůlu, když do mne vnikl celý.
Cítila jsem jeho žalud kdesi u ledvin a mé nohy se rozevíraly do širokého V kolem jeho boků.
Když mne začal mrdat, chvilku to ještě bolelo, ale potom to bylo nevýslovně krásné.
Měla jsem pocit úplného odevzdání se někomu, kdo po mně neskonale touží.
Chvíli mne mrdal v této poloze na zádech, ale potom mne opatrně, aby nevyklouzl, přetočil na břicho.
Když opět zajel naplno klackem do mých střev, cítila jsem ho ještě hlouběji.
Jeho pytel teď narážel na moji mušličku a tak mne současně dráždil na dvou místech.
Zároveň hladil a masíroval moje boky i prsa.
Byla jsem znovu hotová, což musel poznat z mého volání, ale on si to chtěl zřejmě vychutnat a sjížděl mne dlouhými pravidelnými tahy.
Už jsem jen tiše slastně sténala, když mne sevřely jeho ruce pevně v bocích a on prudce zrychlil tempo.
Už jsem nedokázala reagovat, jen jsem visela v jeho dlaních, které si mne narážely na jeho kůl.
Po několika prudkých naraženích se vzepjal a zavrtal svůj penis co nejhlouběji do mého zadečku.
Cítila jsem pulsování v jeho kládě, cítila jsem chvění jeho žaludu a vzápětí dlouhý výstřik semene hluboko do střev.
Oba jsme zavyli rozkoší.
Ještě dlouhé vteřiny se bořil do mé prdelky a já cítila pulzování jeho ocasu ve vnitřnostech, zatímco jeho pytel poškubával na mé kundičce.
Možná, že nám to nevydrží, ale za týden už jsme otvírali krámek spolu.