eerotika

Thursday, May 22, 2008

Mnul má prsa a něžně tahal za bradavky nalité vzrušením.
Už mi bylo úplně jedno, že mne šoustá na hromadě zeleniny, připadala jsem si jak v té nejkrásnější ložnici.
S každým jeho přiražením vyrážela jsem výkřiky slastné bolesti, kterou mi jeho penis způsoboval.
Trochu si mne přetočil a moji nohu si položil na rameno. Byla jsem úplně roztažená a moje kunda ochotně přijímala jeho silného masitého čuráka.
Jeho dech se začal zrychlovat a bylo znát, že bude brzy na vrcholu.
Chtěla jsem dojít cíle zároveň s ním.
Natáhla jsem ruku a uchopila do ní jeho pytel tlukoucí mne do stehna.
Zavyl slastí a vrazil do mne naplno penis až jsem zaječela.
Drtil teď rukama moje tělo, zatímco jeho pyj bušil do mé kundy šíleným tempem vedoucím k mému vyvrcholení.
Sotva jsem vnímala, když jeho klacek začal sílit a pulsovat proudem semene stříkajícího ho mé dívčí píči.
Proud spermatu bičoval moji dělohu.
V přirozené obavě, že mi udělá dítě, se má kundička stáhla v zoufalé křeči, která způsobila ještě pevnější styk jeho penisu s pochvou.
Pocítil to snad jako povzbuzení a několika dlouhými tahy se do mne vyprázdnil úplně.
Zatímco jsem vyčerpaně ležela na pytlích, hladil mi těmi velkými tlapami stehna a prdelku a nechával mne odpočinout.
"Líbilo se to ?" tiše se zeptal.
Místo odpovědi jsem se mu zavrtala klínem na jeho přirození, které stále vyplňovalo moji svatyňku.
Otočil mne úplně na záda a začal mne dlouze líbat.
Zároveň jsem cítila, jak se ve mně pomalu pohybuje, jak ten jeho utahovák zase roste a zpevňuje se.
"Ty už jsi to dlouho neměl, viď ?" tiše jsem se zeptala.
"Skoro rok. Co mi zemřela žena... " zašeptal.
Pocítila jsem s ním soucit.
"Tak si mne vem, jak chceš, když jsi měl ten půst tak dlouhý. Ale sundej mi přece jen ty kalhotky, řeže to... " řekla jsem mu.
Vyjel ze mne a já teprve pořádně uviděla ten jeho banán. Teda byl to kus. Zmáčený spermatem a mojí šťávou napůl stál a napůl visel mezi jeho nohama.
Stáhl mi kalhotky a zvedl mi nohy na ramena.
"Můžu ?" zeptal se a já v první chvíli nepochopila co.
Až když jsem kývla a on mi vzápětí sjel rukama na hyždě, jsem pochopila.
Panebože, on to chce dozadu. A s tímhle utahovákem.
Zavřela jsem oči a sevřela pevně rty ze strachu před bolestí.
Sjel mi prsty k prdelce a máčeje jí sekretem vytékajícím ještě z mé kundičky, pomalu jí roztahoval.