eerotika

Thursday, June 19, 2008

Celé mé tělo se prudce napnulo a já se svým penisem prodral do její pootevřené pusy.
Chytil jsem ji za vlasy a snažil se ji ho tam narvat úplně celého.
Odtrhla se.
"Tak neblázni, takhle ne, musíš být jemný... " řekla vyčítavě.
"Dej si ruce raději za hlavu a nech mne... " dodala a já se podvolil.
Prohnětla mi rukou nalitý pytel a začala mne druhou dlaní honit dlouhými tahy.
Kroutil jsem se při té nepoznané rozkoši, chytal se polštářů za sebou a tlačil se k ní celým břichem.
Vzala můj penis do úst a začala mne pusou šoustat.
Netrvalo snad deset vteřin a měla mne.
Neudržel jsem se a prudce do její pusy začal stříkat své semeno.
Pokradmu se na mne zadívala a potom už jen sála tu hustou tekutinu, plnící její ústa a stékající koutkem na bradu.
Když jsem se konečně vyprázdnil a zklidnil řekla mi:
"No vidíš, tohle udělat napoprvé při milování, tak je dítě na cestě... ale to se naučíš... líbilo se ti to ?"
"Moc, ale chtěl bych k tobě... " zatykal jsem. Přešla to.
"Tak si mne svlékni... alespoň ti to teď trochu pomůže... " řekla a klekla si proti mně.
Chvatně jsem rozepínal její halenku a jak se víc a víc odhalovala její prsa, cítil jsem, že mi penis zase vstává.
Podprsenku si nevzala a já vzrušený na nejvyšší mez jsem konečně uvolnil ty dva krásné balony s tmavými bradavkami.
Vida mé vzrušení, přitáhla mne k nim.
"Hlaď je a líbej... líbej mne celičkou ty můj blázínku... " zašeptala a já se nenechal dlouho pobízet.
Vzal jsem její kozu do dlaní a přisál se k temné bradavce. Objížděl jsem jazykem její krásný a pevný dvorec a cítil, že mne polehounku svléká z košile.
Vymanil jsem se od její nalité bradavky a během několika vteřin jsem před ní byl úplně nahý.
"Ty jsi ale pěknej kluk." vydechla a přitáhla mne zpátky k sobě.
Věnoval jsem se dál jejím kozám, které se proti mne vzpínaly a zaslechl její roztoužené vzdychání.
Zároveň jsem ucítil, že mi táhne ruku od prsou níž.
Pochopil jsem a zajel jí pod lehkou sukni.
Byla pod ní nahá a na ruku mi dýchlo horko od jejích pevných stehen.
Moje prsty vklouzly pod hustý chomáč.
Bylo tam vlhko a já se začal hlavou sunout níž přes břicho a její shrnutou sukni k její kundě.
Roztáhla stehna od sebe a mezi jejími stehny jsem konečně uviděl tu krásnou píču, do které jsem se toužil ponořit.
Její laple už byly vzrušením zčervenalé a pootevřené od sebe a její tmavá jeskyňka lákala k potěšení.
Sklonil jsem ústa ke kundě a přejel po ní jazykem.
Na jejím horním konci stál poštěváček vyzývající k cumlání a tak jsem jej vzal mezi zuby a zatahal za něj.