eerotika

Monday, June 23, 2008

"Panebože... " ozvalo se kdesi přede mnou a její ruce mi zajely do vlasů.
Přejel jsem jazykem po její úžlabině a potom vklouzl do její jeskyně.
Celá se chvěla vzrušením a její rty vydávaly mohutné vzdechy.
Třásl jsem se na to, až do ní zabořím čuráka, ale chtěl jsem ji zároveň co nejvíc provokovat.
Zajížděl jsem do ní jazykem a kroužil s ním do stran, prsty jí mnul poštěváčka a občas jí jemně kousl.
Držela se za kozy a vší silou si je mačkala.
Už skoro křičela a já cítil, že už musím do ní, že už jí nevydržím jen dráždit.
Padl jsem na její břicho a snažil se ptákem zajet do její svatyně.
Vstřícným pohybem pánve mi vyšla vstříc a její kunda se narazila na můj penis.
Cítil jsem horko sálající z její jeskyně, která teď svými stěnami sevřela můj naběhlý řemen.
Začala přirážet a i já do ní najížděl tak, abych byl co nejhlouběji.
Bylo to zběsilé, naše pánevní kosti do sebe narážely až to bolelo, ale nechtěl jsem přestat, chtěl jsem jen do ní, do ní, vystříkat jí, umrdat, zničit.
Ždímal jsem její kozy, líbal a kousal jí do ramene a vzrušoval se jejím slastným křikem.
Tím, že mne předem vykouřila, jsem byl dostatečně silný na to, abych tu parádní mrdnu mohl uspokojit.
Už jsem křičel také, snad jsme oba zešíleli rozkoší, připadalo mi to jako věčnost šoustání, jako mrdačka až do smrti.
Pojednou jsem ucítil, že už budu, že jí musím kundu vypláchnout spermatem jestli se ihned nezastavím.
I ona to asi poznala, protože mne objala svými stehny a přitiskla k sobě ještě těsněji, abych snad neunikl.
Vrazil jsem penis znovu do její díry.
Jednou, podruhé, potřetí.
V čuráku mi začalo cukat a proud semene vyrazil do její pochvy.
Pokojem se rozlehl dvojitý výkřik a já pocítil, jak mne stěny její kundy ždímají ocas do úplného vyprázdnění.
Padl jsem vyčerpáním plnou vahou na její zpocené a chvějící se tělo.
Jednou rukou mne tiskla k sobě a druhou ještě promačkávala opatrně můj pytel, aby snad o něco nepřišla.
Za chvilku jsme se oba zklidnili a já se skulil vedle ní.
Obrátila se ke mně a její kouzelná koza se mi opřela o prsa.
"Tedy, jestli jsi to měl poprvé, tak z tebe udělám parádního hřebečka." řekla a smála se mi do tváře.
"Myslíš ?" odpověděl jsem tiše a zasnil se.
Byl jsem sám se sebou spokojený.
"Ale na Hanku tě ještě nepustím... mrzelo by tě to." řekla
"Jak to ?" nechápal jsem.
"Nejdřív tě musím naučit úplně všechno. A kdyby si jí to dělal takhle, asi bys z ní měl nakonec kurvu. Chtěla by to pořád a kdekoliv a ty bys jí nakonec nestačil." vysvětlila mi.
"A ty ?" trochu neomaleně jsem se zeptal.
"O mne se neboj. Já už mám léta a dovedu se udržet. Zvlášť, když mi jí občas proženeš tak jako dneska." dodala a zajela mi štíhlými prsty mezi nohy.