eerotika

Friday, June 08, 2007

Zrychlila tempo rukou

i úst a její prsty mi zároveň hnětly naběhlý pytel.
Viděl jsem na jejím bříšku, že je také pěkně vzrušená, vzpínalo se proti mně a pod mými prsty vlhla i její kundička.
Dělala mne skvostně, prudce a vášnivě a já cítil, že budu brzy hotov.
Zajel jsem prsty mezi její závojíčky a pronikal dovnitř víc a víc.
Ale měla mne dřív.
Náhle jsem ucítil prudké stahy ve svém ocasu a v tom jsem začal naplno stříkat.
Odtrhla se ode mne a několika tahy mne přinutila uvolnit všechno sperma.
Můj proud ji potřísnil obličej i vlasy a zalepoval vše kolem.
Vyčerpán jsem se na ní podíval.
"Víš, já se neprojevuji nahlas... " řekla.
" ...ale jestli chceš, tak si mne vezmi, líbí se mi to."
Příjemně překvapen jsem se znovu sklonil k její pičce.
Teď už se nezdráhala, jako ze začátku, a rozevřela stehna od sebe.
Začal jsem jezdit jazykem po jejích závojíčcích a zajížděl do růžového otvůrku, který se mi teď předváděl v plné kráse. Ona se zatím věnovala mému klacku a ústy jej znovu stavěla do pozoru.
Při mém jazykovém cvičení jsem ji zároveň hladil boky a stehna a podle jejího chvění jsem cítil, že se dostává do varu.
Z její kundičky začala vytékat její šťáva a já poznal, že přišel můj čas.
Klekl jsem si před ní a rukama zvedl její boky k sobě.
Byla lehoučká jak pírko a tak jsem si ji pomalu nasadil na svůj klacek.
Vnikal jsem jen lehce do ní a ona mi visela na rukou.
Začal jsem pronikat hloub a podle jejího chvění a pevně sevřených rtů jsem poznal, že svou vášeň a pocity slasti chce jen skrýt. Prudce jsem vrazil svůj klacek až po kořen do její svatyně a zároveň ji hrubě sevřely mé prsty.
Nečekala to.
Z jejích úst se ozval dlouhý táhlý výkřik a její štíhlé nohy se zaklesly kolem mých boků.
Začal jsem ji tvrdě šoustat a přirážel ji na sebe.
Moje předchozí jemnost byla ta tam a já se snažil prostoupit klackem až do jejích vnitřností. Z jejích rtů se teď po každém přiražení ozval výkřik a její rozpálené útlé tělo se zmítalo vášní v mých rukách.