eerotika

Monday, June 04, 2007

Její šťáva

stékala po závojíčcích k zadečku a já několikrát vytáhl robertka úplně a nasadil ho k prdelce.
Byla už hotová a chtěla si možná odpočinout, ale vibrace, které neustávaly způsobovaly její další a další orgasmy.
Už mne ani nekouřila, jen tiskla zuby můj ocas a zmítala se pode mnou. Pomalu jsem jí vibrátorem otvíral zadeček. Pochopila to.
"Jdi tam ty, kamaráda nech vepředu... " zasténala mezi vzdechy.
Klekl jsem si, otočil jí na kolena a robertkem začal jezdit v její kundě.
Potom jsem nasadil svého těšitele k její prdelce a pomalu zatlačil na její kakaovou dirku.
Povolila a já mohl pozorovat, jak můj žalud zajíždí do její druhé dirky.
Už neměla sílu křičet a jen sténala slastí.
Cítil jsem vibrace z její kundičky a zajel jsem svým klackem do jejího zadku až po kořen.
Vibrace robertka mne vydráždily k nepříčetnosti.
Uchopil jsem ji pevně za boky a jak zamlada do ní bušil svým přirozením.
Umělý kamarád mi ale začal vadit, a tak jsem ho z ní vytáhl a jednou rukou jsem jí robertkem masíroval páteř od její vzpínající se pánve nahoru k ramenům, přičemž jsem občas zajel i k jejím kozám a dráždil je vibracemi.