eerotika

Sunday, May 27, 2007

oči

"Můžu se tě něco zeptat ?" řekl jsem, dívaje se na ní.
Na chvíli přestala a zvedla ke mně tázavě své tmavé oči.
"Chtěl bych ti to dělat do prdelky... " pronesl jsem skoro váhavě.
Zarazila se ale potom řekla:
"Dobře, ale musíš mi jí nejdřív promazat... "
Zvedla se a ze zásuvky stolu vyjmula tubu krému na obličej.
"Zkus to tímhle... " podávala mi krém.
Zvedl jsem se z křesla, položil jí na stůl a ona mi sama hodila nohy kolem krku.
Začal jsem si hrát s jejím poštěváčkem a brankou.
Po chvilce začala vzdychat a já vymáčkl trochu krému na prsty a zajel k jejímu zadečku.
Jednou rukou jsem teď zpracovával její kundičku a druhou masíroval a rozvíral její kakaovou dirku.
Chvěla se, z části vzrušením, z části nervozitou z toho, co mělo přijít.
Pohyboval jsem v její prdelce dvěma prsty a stále víc jí rozvíral.
Byla už hodně vzrušená a její sténání mne rozpalovalo.
Nasadil jsem svůj klacek mezi její půlky a opřel o dirku.
Trochu se nervozitou stáhla a tak jsem zatlačil.
Pomalu se otvírala a já mohl pozorovat jak můj klacek mizí v jejím těle, které teď sténalo a chvělo se pod tím náporem.
Přestal jsem, nalehl na ní a otevřenými ústy jí začal líbat.
Objala mne kolem krku a naše jazyky se propletly navzájem.
V tu chvíli jsem těšitele do ní vrazil na plno.
Vykřikla a její ruce hledaly oporu v krajích stolu.
Ležela teď přede mnou jak na kříži, jen její nohy byly doširoka roztažené.
Trochu jsem se vztyčil a její kotníky se mi položily kolem krku. Začal jsem ji pomalu šoustat.
Viděl jsem, jak se kouše do rtů a z jejích úst se ozývalo přidušené sténání.
Zvedl jsem se úplně a tiskl její kolena k prsům.
Jezdil jsem v ní stále rychleji.