eerotika

Wednesday, May 16, 2007

Jen jsem trochu zpomalil, aby si chvilku odpočala.
"Počkej... chci to... trochu... jinak... chci tě mít... u sebe... a objímat... " sténala ještě v roztoužení.
Vyjel jsem z ní. Seskočila ze sedaček a lehla si na jednu z nich.
Pár vteřin jsem stál nad ní, aby viděla mého těšitela naběhlého vášní a potom jsem si klekl k ní na sedačku.
Nadzvedl jsem její malý zadek a ponořil se do ní.
Slastný výkřik mi byl odpovědí a její vztažené paže mne vábily k objetí.
Vyhrnul jsem jí tričko k ramenům a teprve teď se mohl kochat krásou jejích pevných ňader s naběhlými bradavkami.
Padl jsem na ní a okamžitě mne sevřela koleny kolem boků.
Jednou rukou jsem ji objal kolem krku a druhou hladil a mnul
její krásnou kozu, která se dmula vzrušením.
Začal jsem okamžitě pracovat na jejím uspokojení a můj penis klouzal v její svatyni rychleji a rychleji.
Sténala, křičela a svíjela se pode mnou nevnímajíc okolí.
I já se dostával konečně k cíli a za chvilku mohutné pulzování a křeč plnily její zmáčenou jeskyňku semenem.
Přitiskla se ke mně celým tělem a její nohy jako by mne chtěly vtisknout do sebe.
Zároveň se její klín vzepjal proti mně a já cítil proud její vášně na svém mužství.
Vyčerpáni jsme chvilku leželi v objetí a jen oddychovali.
Potom jsme se odpoutali od sebe a oblékli se.
Sedl jsem si vedle ní a laskal ji, aby doznělo její vzrušení.
Vlak drncal na vyježděných kolejích a my seděli v kupé stuleni k sobě.
"Stejně bych to nečekal. Jevila jsi se mi jako taková tichá pasažerka. Taková cudná. Proto jsem tě chtěl provokovat... "
řekl jsem jí po chvíli.