eerotika

Monday, May 14, 2007

Začala mne pomalu honit

a jazykem přitom objížděla můj naběhlý žalud.
Vzal jsem ji za vlasy a přitáhl si jí blíž do klína.
Můj klacek jí teď vjížděl mezi rty a stisk jejích zubů mne dráždil až k šílenství.
Rukou mi hladila a mnula pytel a její ústa jezdila po mém přirození stále rychleji a dál.
Snažila se ho zasunout co nejvíc a přitom jazykem objížděla a dráždila okraj mého žaludu.
Účinek na sebe nenechal dlouho čekat. Náhle jsem pocítil známé cukání ve svém těšiteli a vzápětí do jejích úst vnikl proud mého semene.
Začala prudce sát a mačkat mi můj pytel jako by mne chtěla úplně vyždímat. Cítil jsem se úplně bezmocný a jen rukama tiskl její hlavu víc na svůj klacek.
Chvíli jsem byl úplně mimo a když jsem se vzpamatoval, uviděl jsem její smějící se oči.
Smála se, ale přitom mne nepřestávala pomalu honit a dráždit.
Tak dosáhla toho, že se můj ocas znovu pomalu vzpamatovával a já dostal chuť jí šoustat.
Muselo to na mně být vidět, jak se na to těším, protože zrychlila pohyb své dlaně sevřené kolem mého ptáka.