eerotika

Tuesday, May 08, 2007

Nechtěl jsem aby mne kouřila, ještě ne. Obrátil jsem ji na záda a začal jí hladit a stiskávat její nádherné kozy.
Mnul jsem a sál ústy její bradavky.
Byly krásně ztvrdlé a za chvíli se její prsa dmula opět vzrušením.
Jednou rukou jsem jí stále masíroval její kozu a druhou jsem sjel k jejímu klínu.
Nohy měla roztažené a mohl jsem do ní kdykoliv zajet, ale chtěl jsem si s ní chvilku pohrát.
Čechral jsem chloupky na kundičce a jen občas zajel jedním nebo dvěma prsty přes její poštěváček do svatyňky.
Začalo se jí zase dmout bříško a já poznal, že je zase plně připravená.
Zasunul jsem do její jeskyňky tři prsty a počal jí pomalu šoustat.
Přitom jsem stále hnětl její prs.
Sklonil jsem hlavu k jejím ústům a ona mne okamžitě vyšla vstříc otevřenými rty.
Vpíjeli jsme se chvíli do sebe a potom jsme se odtrhli.
Klekl jsem si a otočil jí k sobě zády.
Její doširoka rozevřené závojíčky a růžový otvor mezi nimi vábili.
Nasadil jsem svůj klacek k tomu otvůrku a zajel pomalu do ní.
Vzdychla a prohnula se v kříži.
Vychutnával jsem si pohyby v ní a její vzdychání a hladil její záda, občas zajížděje rukou k jejím kozám. Náhle se zastavila, otočila ke mně hlavu a řekla:
"Udělej mi to prosím ještě do druhé dirky... "