eerotika

Tuesday, May 08, 2007

Teď jsme se oba mohli krásně pozorovat a já jí začal znovu šoustat.
Kousala se do rtů rozkoší a já viděl její celé tělo pod sebou.
Mohl jsem ji krásně hladit na kozách a zadečku, mohl jsem jí dráždit, kde jsem chtěl.
Jezdil jsem v ní a laskal to krásné stvoření pode mnou.
Konečně jsem cítil, že budu také brzy hotov. Přitáhl jsem se co nejvíc k ní, vzal jí jednou rukou za bok a druhou za její pevný prs a začal do ní prudce vrážet svého těšitele.
Pochopila a rukou si přitáhla mé koleno k sobě tak, že jsem v ní byl co nejhlouběji.
Její dech zrychlil, sténání opět zesílilo.
Už jsem to déle nevydržel a po několika přírazech jsem do ní vypustil proud svého semene. Z dlouhého stenu, který se vydral z jejích úst jsem poznal, že tentokrát jsme se sešli ve svém vyvrcholení.
Padl jsem na postel vedle ní a odpočíval.
Začala mne hladit na prsou a její ruka pomalu sjížděla k mému klínu, kde odpočíval celý zmáčený její šťávou můj miláček.
Začala si pohrávat s mým pytlíkem a potom se její hlava sklonila nad mým klínem.
Cítil jsem její dech na svém přirození. Jemně objížděla žalud jazykem a můj klacek se znovu začal stavět do pozoru.