eerotika

Saturday, April 21, 2007

Její ruka mi začala hledat zip

u kalhot a tak i já jsem pokračoval.
Sundal jsem jí džínsy a strhl i svoje.
Položil jsem se vedle ní a pomalu jí zajel rukou do kalhotek.
Začala trochu vzdychat a já čechral její jemné chloupky na kundičce.
"Budeme si chvilku hrát, ať si zvykneš... " řekl jsem a přesunul se hlavou k jejímu klínu. Můj klacek se bouřil ve slipech a když na něj položila ruku, vyskočil proti jejímu obličeji snad sám.
"To do mne dáš ?" začala se trochu bát, což jsem poznal z jejího chvění.
"Neboj se, je to normální, když se dva spolu milují... "
uklidňoval jsem ji a stáhl z ní kalhotky.
Sevřela kolena, jako by už nechtěla.
"Vždyť to bude bolet... ty jsi říkal, že je to hezké... já se bojím... " začala málem brečet.
Musel jsem ji zklidnit.
"Opravdu se neboj, nebudeš to ani cítit... " lhal jsem jí a rukou pomalu páčil její stehna od sebe.
Moje polibky směřovaly od jejího pupíku dolů.
Konečně jsem se dostal k poštěváčku a počal ho prsty pozvolna třít.
Zavzdychala a podle toho jak sevřela můj ocas jsem poznal, že se jí to líbí.
Nohy měla ale pořád u sebe.
Nalehl jsem na ní a hlavou se tlačil do jejího klína.
Přitom jsem jazykem objížděl její kuličku až její sevření povolilo a já se jazykem dostal k jejímu vchodu.