eerotika

Tuesday, April 03, 2007

Pozvání na trojku

Bylo pravé poledne, vedro jako v peci a ten kluk jí přede mnou neskrytě šoustal rukou uprostřed vagonu metra.
Rázem to probudilo moji ospalost a prohlédl jsem si je.
Bylo jim tak kolem pětadvaceti a zvlášťě ona byla parádní kus, do kterého bych ho rád zabořil.
Pod tričkem se jí chvěly krásný kozy a dole, radost pohledět.
Měla na sobě volné kraťasy a on jí tam zajížděl rukou tak, že bylo všechno vidět.
V tom horku neměla kalhotky a to její nádobíčko se nechávalo zkoumat jeho prsty rovnou před mým obličejem.
Lidí kolem bylo minimum a mohli si stoupnout klidně někam jinam.
Pohlédl jsem vzhůru, a setkal se s jejíma očima.
Byl to jasný signál a nenechal jsem se dlouho vybízet.
"Nevystoupíme raději ?" zeptal jsem se jako by nic.
Hodil na mne úsměv, podíval se na ni a odpověděl:
"Nejsem proti a Irča by ráda. Jestli chceš, tak na Vltavský."
Dali jsme se do řeči a když jsme vystupovali, už jsem věděl, co a jak. Měli to občas rádi ve třech a takhle si vybírali. U "štrosmajeráku" měla nádherný byt. Všechno v bílé barvě, všude bílé kožešiny. Muselo to stát strašně peněz.
Ale chovali se nádherně nenuceně a tak jsme se vykoupali a potom se sešli v ložnici.
Přišel jsem tam poslední a oni leželi na letišti a mazlili se spolu.
Klekl jsem si na postel a okamžitě ucítil její ruku na svém přirození.
Stačil jsem si všimnout, že on jí líže svatyni, ale to už mi ho začala kouřit. Stáhla mi předkožku a vzala ho do pusy.