eerotika

Sunday, March 25, 2007

Křičela jsem slastí

i bolestí jak mne úplně celou vyplňoval a bušil svým kyjem na mou dělohu.
Náhle jsem pocítila jeho stahy a vzápětí až kdesi hluboko v břiše jeho mohutný proud.
Bylo to tak slastné, že jsem to nevydržela a omdlela.
Když jsem se za chvilku probrala, byl stále ještě ve mně, ale už mne neničil a já seděla naražena na jeho ocasu, přičemž mne jednou rukou objímal a druhou tiskl má prsa.
Vida, že se probírám, zeptal se:
"Nebolelo to ?"
Zavrtěla jsem hlavou a položila ji na jeho rameno.
"Chtěla bych to snad věčně, jak to bylo nádherné." řekla jsem mu tiše do ucha a trochu jej kousla.
"Tak počkej, ještě bych rád jinak. Otoč se... " řekl a sundal mne ze sebe.
Poslušně jsem se otočila a vystrčila na něj svou prdelku.
Byla jsem celá mokrá směsicí mé šťávy a jeho spermatu a on mi ho zezadu pomalu vsunul do jeskyňky. Začal se pohybovat a já poznala, že tentokrát se dostává daleko hlouběji než předtím.
Už mne to nebolelo, už se moje kundička přizpůsobila.
Jezdil ve mně a mnul přitom rukama mé hýždě, záda a občas i mé kozy.
Protože byl daleko větší než já, dosáhl na ně úplně pohodlně a tak je dráždil co mohl nejvíc.
Náhle však přestal a zvedl mne k sobě nahoru.
Naklonil se k mému uchu a zeptal se:
"Nemáš tu náhodou kondom ?"
V první chvíli jsem nepochopila proč, chceme přece udělat mimino, ale potom jsem se natáhla k nočnímu stolku a z přihrádky vyjmula to co chtěl.
Kdysi to muž dostal jako nevhodný dárek od kolegů a teď mu mohl posloužit.
Vyklouzl ze mne, nasadil si ochranu a opět do mne vnikl.
Znovu jsem zaujala stejnou pozici a můj zadeček se zase vzpínal proti jeho tělu.
Pomalu mne šoustal, ale jeho ruka teď zlehka masírovala moji
prdelku.