eerotika

Tuesday, March 13, 2007

Sténal jsem snad tak, jako před chvílí ona, oči se mi zavíraly blahem a v penisu jsem cítil obrovský tlak. Zaregistrovala mé finále a začala prudce najíždět pusou na můj ocas.

Pohybovala sevřenými rty zprudka nahoru a dolů a já myslel, že se zblázním rozkoší.

Najednou mi v něm začalo cukat a já jí pustil dávku rovnou do krku.

Zakuckala se a začala se smát.

Mezitím mi ho však nepřestávala honit a další výstřiky jí zmáčely rozesmátý obličej.

"Vidíš, že se to jednou srovná... " řekla a sklonila své rty zpět k mému mokrému těšiteli.

Odsála z něho veškeré sperma a dokonale ho jazykem očistila. Potom se tiše natáhla vedle mne a navzájem jsme se hladili, prokládajíc něžnůstky občas jemným polibkem.

Co mi slíbila, se jí povedlo za čtrnáct dní od našeho prvního setkání a od té doby jsme se milovali snad tisíckrát.

Něžně i vášnivě, ale jak ona sama říká, pokaždé jinak a vždy nádherně.