eerotika

Sunday, March 11, 2007

Bylo mi krásně a za chvilku jsem cítil, že budu hotov.

Chtěl jsem hledat kapesník, ale zarazila mne pohybem a znovu se mi věnovala.

Náhle mi v něm zacukalo a mé semeno se jí velkými dávkami řinulo do úst. Polykala jej a sála a já při té nádheře málem omdlel. Chvilku si ještě hrála s mým uvadajícím penisem a potom jsme již tiše odpočívali.

"Víš co ?" řekl jsem a ona se na mne tázavě podívala.

"Jestli ti to nevadí, teď se sebereme a pojedeme ke mně do hotelu. Personál si nás nevšimne a já domů stejně už dost dlouho nejezdím. Souhlasíš ?"

Bezhlesné kývnutí a přitulení se ke mně mi bylo odpovědí.

V hotelu se poddala úplně automaticky a za pár vteřin naše rozpálená těla vklouzla do chladného povlečení.

Líbali jsme se a ona se znovu rozžhavila.

Sklouzl jsem mezi její kolena a jazykem pronikl mezi závojíčky.

Byla už mokrá a mně netrvalo dlouho než jsem našel její poštěváček.

Začal jsem ho objíždět špičkou jazyka a zároveň na něj ťukat a tlačit. Přitom jsem dvěma prsty vjel do její komůrky a pomalu se tam začal pohybovat.

Pokradmu jsem zahlédl jak si dává ruce za hlavu, zavírá oči a začíná jí červenat obličej napětím.

To jsem rovněž zjistil z jejího prudkého dýchání a pohybů bříška, které se tlačilo proti mé ruce.

Trochu jsem se povysunul výš a něžně jazykem přejížděl kolem jejího pupíku, přičemž jedna ruka stále šoustala její komůrku a druhá si hrála s poštěváčkem.

Začala prudce vzdychat a kroutit se pode mnou vzrušením.

Začal jsem prsty v její kundičce pohybovat jako bych ji chtěl uvnitř podrbat a na její sténání jsem odpověděl třetím prstem, kterým jsem prudce vnikl dovnitř.

Hrál jsem si teď s jejím čípkem a ona přirážela na moji ruku jak kdyby to bylo poslední šouštání jejího života.