eerotika

Thursday, March 01, 2007

Naklonila se ke mně a jako by tam ještě byl zašeptala:

"Pojď se mnou, něco ti ukážu... "

Zvedli jsme se a vedla mne za ruku do vedlejší místnosti.

Byla tam tma, ale po paměti našla a rozsvítila několikaramenný svícen.

Mohl jsem si to myslet, že to bude ložnice.

Přitáhl jsem jí pomalu k sobě. Byla vláčná a její prsy se dmuly pod přiléhavou blůzou.

Začal jsem jí líbat otevřenými ústy a naše jazyky se navzájem proplétaly.

Pomalu jsem rozepínal jeden knoflíček blůzy za druhým.

Tak pomalu jako by to nešlo.

Prodlužoval jsem tu chvíli a občas jí dlaní sjel přes bradavku, která jako by teď byla jedním z knoflíčků.

Snažila se břichem přitisknout co nejvíc ke mně a tak jsem jí druhou rukou přejížděl po zádech k pasu i níž a jemně jí hnětl.

Vzdychala a její ruce sjely k mému pasu.

I ona mne svlékala.

Konečně jsem rozepnul poslední knoflíček a její nádherné kozy mi vyšly vstříc. Sklonil jsem se k nim a začal si s nimi hrát.

Můj jazyk kroužil kolem bradavek a mé zuby lehce stiskávaly

jemnou pokožku kolem nich.

Olina vzala mojí hlavu do rukou a tiskla mi ji k sobě tak, že jsem pochopil, že se chce už milovat.

Ale mně se ještě nechtělo, chtěl jsem ji co nejdéle vidět stát v záři svíček.

Klekl jsem si na kolena a jedním rychlým pohybem jí stáhl leginy i s kalhotkami až ke kotníkům.

Do pološera jí zasvítily nohy svou krásnou bělobou a v jejím klíně se zamihotal chomáček světlých chloupků.

Objal jsem ji kolem boků, prsty svíraje její zadek. Její vzdychání se stalo silnějším a když potom moje ruce roztáhly trochu její stehna a špička mého jazyka pronikla mezi její závojíčky, začala téměř křičet.