eerotika

Sunday, February 25, 2007

Ještě oblečená jsem v podstatě utekla do kuchyně, abych si rozmyslela účinnou obranu.

Nevěděla jsem, jak se mu omluvit, jak mu říci, že už není šance.

A tak, když za mnou přišel a začal mne opět líbat a hladit, poodtáhla jsem se a řekla:

"Jiříku, prosím tě ne, já ti nemůžu dát to co bych strašně ráda a po čem tak toužíš. Pojď se jen chvilku mazlit, ano... " zašeptala jsem.

Neodpověděl, ale jeho ruce mi začaly rozepínat kabát a potom i halenku, přičemž mne stále líbal do vlasů.

"Jirko, to nesmíš, to ne... " snažila jsem se bránit.

"Neboj se, alespoň ty ať z toho něco máš... " tiše odpověděl a spustil kabát a halenku na zem.

Jeho polibky teď mířily na můj krk a prsa, ze kterých jemně stahoval ten kousek látky, který mi tak vadil dopoledne.

"Bože, ty jsou nádherný... " vyjelo z něj mimoděk.

Vzala jsem jeho hlavu do rukou a on začal jazykem pomalu přejíždět po rostoucích bradavkách.

Masíroval je dokonale a já jsem se opět začala dostávat do slastného tranzu.

Ani jsem si nevšimla, že mi rozepnul mezitím zip u kalhot a stáhl je. Až když jsem pocítila jemné hlazení v kalhotkách a uvědomila si, kde tou svojí skvostnou rukou je, pokusila jsem se mu vymanit z objetí.

Utišil mne však dalším polibkem, přičemž jeho dlaně klouzaly jak nejjemnější samet po mém rozpáleném těle.

Už jsem se nebránila a nechala jej na mně pracovat.

Poznal to a svezl se na kolena.