eerotika

Tuesday, February 13, 2007

Pomalu jsem laskal její tělo a sklouzával rukou níž a níž.

Přitom jsem střídavě líbal její bradavky a stiskával její kozičky.

Začala vzdychat a já se přesunul k jejímu klínu.

Jednou rukou jsem nadzvedl její zadeček a druhou rychle stáhnul kalhotky.

Její tmavý klín mne fascinoval a začal jsem jej líbat a prodírat se chloupky dál.

Přiměla mne pohybem, abych se natáhl vedle ní a ucítil jsem, jak mne hladí na stehnech.

Roztáhl jsem jí trochu nohy a vyhledal její poštěváček.

Zareagovala okamžitě a já ucítil teplo jejích úst na svém penisu.

Přitiskl jsem rty k její kundičce a objížděl ji svým jazykem.

Začala se chvět a tak jsem do ní pomalu ponořil své prsty a začal jimi pohybovat.

Cítil jsem jak rychle dýchá a líbá mne na nejcitlivějších místech.

Otvírala se a já ji šoustal prsty tak, že se stále víc a víc svíjela pod mým tělem.

Začal jsem se bát, že mne snad udělá dřív a tak jsem unikl z jejího sevření.

Klekl jsem si mezi její kolena a dál používal prsty obou rukou, přičemž jsem dráždil i její druhou dirku, která postupně povolovala a ona sama nabíhala na můj prst.

Zmítala se už pode mnou pěkně a já nevydržel dál čekat.

Nadzvedl jsem ji, přitáhl ke svému klínu a jedním tahem jsem jí penis vrazil do jeskyňky co možná nejdále.