eerotika

Monday, February 05, 2007

Vycítil snad mé finále a několikrát prudce přirazil. Vykřikla jsem a v návalu rozkoše jsem se prohnula, aby mohl co nejvíc do mne.
On však prudce vytáhl svůj penis z kundičky a zasunul ho rychle do mojí rozevřené prdelky. Bylo to nečekané a znásobilo to ještě moji rozkoš.
Cítila jsem se jako nabodnutá a v té sladké bezmoci ho zřejmě provokovala svým sténáním.
Šoustal mne úplně zběsile a přitom drtil moje pevné kozy. Všechno mne to dost bolelo, ale přitom jsem chtěla, aby mne úplně zničil. Po chvíli jsem cítila, jak opět vrcholí a jeho druhý proud mi pronikal hluboko do těla. Padli jsme spojeni na bok a prudce oddychovali. Potom se ze mne uvolnil a šel se umýt.
Zůstala jsem ležet, třásla se ještě na celém těle a připadala si jak roztržená.
Ale nic mne nebolelo, jen obrovská slastná únava procházela mým tělem.
Vrátil se ke mně a jemně mne políbil.
"Tys mi lhal. To není možné, aby to bylo poprvé. Kde ses to naučil ?" řekla jsem mu mezi polibky.