eerotika

Thursday, February 01, 2007

Celý se chvěl a napínal a náhle mu v tom krásném klacku začalo cukat a mně se do pusy linul proud jeho semene. Upřímně řečeno, dělala jsem to tak poprvé a překvapilo mne, že to není nic hrozného - předtím jsem se toho trochu bála. Polykala jsem a sála a přitom se snažila rukou i jazykem jej udržet čilého.
To proto, že on mne zatím také rozparádil a má šťáva mu stékala po tvářích zabořených do mého klína.
"Pojď prosím tě, pojď... " vzdychala jsem. Vytočil se z pode mne a já mu nastavila své pozadí.
Chytil mé boky a pomalu do mne vnikal, čímž zvyšoval moji touhu.
Začala jsem se pohybovat a přirážet na něho, aby se tak dostal až na dno mé svatyňky.
Teď mne vyplňoval úplně celou a já vzdychala a volala ho v té rozkoši, při které střídavě drtil mé boky a střídavě zajížděl rukou na má prsa a hnětl je.
Náhle jsem cítila, že se narovnal a rukou sjel k mému zadečku. Začal jej hladit a prstem se snažil dostat dovnitř. Ještě mi to tak nikdo nedělal a já se mimoděk stáhla.
Ale jeho pohyby ve mně a stoupající vzrušení mne uvolnily a on teď šoustal dvěma prsty i moji druhou dirku.