eerotika

Monday, February 12, 2007

Kamarádské zašoustání

Bylo to kdysi, myslím že ve dvaasedmdesátém roce. Bylo nám oběma třiadvacet let a znali jsme se od šestnácti. Náhoda chtěla tomu, že jsem po vojně nastoupil do zaměstnání, kde pracovala i ona.Jednou večer jsme zůstali v práci sami.Najednou vstala, popošla kousek ke mně a potom tiše řekla:"Tome, fakt, prosím tě o to, chci se s tebou pomilovat... " a při těch slovech ze sebe shodila blůzu a sukni.Byla nádherná jen tak v krajkovém bílém prádle.Vstal jsem, položil jí ruce na ramena a přitáhl jí k sobě.Podala se úplně automaticky.Cítil jsem její ruce na svých lopatkách a vůně jejích vlasů na mne začala působit.V dalším okamžiku jsme se začali líbat.Naše rty se vpíjely do sebe a naše ruce začaly hledat jeden druhého.Stáhl jsem jí ramínka podprsenky a začal hladit její krásná pevná prsa.Cítil jsem, jak mi rozepíná košili."Počkej, tady ne... " zašeptal jsem a vzal jí do náruče.Za chvilku jsem ji pokládal na koberec u šéfa v atelieru.Přivřenýma očima sledovala, jak ze sebe shazuji oblečení.Natáhl jsem se vedle ní a položil na ní dlaň.