eerotika

Friday, February 16, 2007

Zvedla ruce, dala je za hlavu a přitiskla je k mému krku.

Začala znovu vzdychat a já vzal její ňadra do dlaní a něžně, ale pevně stiskal její bradavky.

Opřela se rukama o koberec a prohnula se v kříži jako kočka.

Znovu jsem zrychlil své pohyby a její sténání se stalo opět výraznějším.

Už jsem to nemohl vydržet, už jsem se nemohl dál ovládat.

Sevřel jsem její boky a prudce začal přirážet k jejím hýždím.

Její i mé sténání se mísilo a potom jsem ucítil ten nádherný pocit pulzování a křeče až k omdlení.

Byla na to připravena a několika prudkými pohyby ukončila mé krásné trápení.

Padli jsme vysíleni na koberec a ještě chvilku tak leželi spojeni vedle sebe.

Hladil jsem ji a uklidňoval tak její chvějící se tělo.

Po chvíli jsme se oddělili a leže vedle sebe si začali povídat.

Náhle jsem zjistil, že má zavřené oči a zřejmě nevnímá.

Opatrně jsem vstal a šel se umýt.