eerotika

Wednesday, February 14, 2007

Zasténala a já na ní padl celým tělem.

Objala mne svými koleny a já se v ní začal pomalu pohybovat.

Přidala se a naše vstřícné pohyby dostaly zběsilé tempo vybičovávané jejími vzdechy.

Cítil jsem, že dojdu brzy vyvrcholení a rozhodl se, že si ty krásné chvíle prodloužím.

Uvolnil jsem se z jejího sevření, klekl si a otočil ji zády ke mně. Ani nevnímala, že můj miláček odpočívá a že ji znovu šoustám prsty.

Její šťáva mi tekla po rukou a její slastné steny a zmítání mne stále více provokovalo. Začal jsem jí znovu druhou rukou masírovat její prdelku, přičemž jsem jí vlhčil jejím sekretem.

Křičela slastí stále víc. Bylo jasné, že chce víc než mé tři prsty v její jeskyňce.

Pomalu jsem nasadil svůj klacek k její kakaové dirce a začal jej zasouvat dovnitř.

Otevřela se a třásla na celém těle. Několika vláčnými pohyby jsem do ní zajel.

Zasténala a potom už se jen chvěla.

Zvedl jsem ji na kolena, jednou rukou ji tiskl k sobě drtíc jí její prsy a druhou jsem stále ničil její kundičku.