eerotika

Wednesday, February 21, 2007

Proč já pitomá

" jsem si dneska brala podprsenku, když jí většinou nenosím." říkala jsem si v duchu, když mi rozepnul knoflíček u halenky a vklouzl dovnitř.

Uměl to božsky, tiskla jsem se k němu a po těle mi vstávaly chloupky vzrušením.

"Tady nemůžeme... co když někdo přijde... " bojoval můj rozum s mojí žádostí.

Přestal.

To poledne jsme vypadli z kanceláře o deset minut dřív. Za pár minut jsme vklouzli do domu.

Sotva jsem zmáčkla tlačítko ve výtahu, vzal mne za kožišinku

límce mého kabátu a přivinul mne k sobě.

Vůbec jsem se nebránila a když se špičkou jazyka začal prodírat mezi mé rty, vyšla jsem mu vstříc.

Zároveň se mé tělo přivíjelo k němu a nedržet mne v objetí, asi bych ho stáhla na podlahu. Jak dlouho jsme se líbali a jak dlouho mne přitom zpracovával svou jemnou rukou nevím, ale když jsme se odtrhli, výtah už dávno stál.

Vyšli jsme na chodbu paneláku a já třesoucí se rukou odemkla byt.

Pověšený kabátek mé dcery a pár hraček povalujících se v předsíni najednou zavraždily mé vzrušení a touhu.