eerotika

Sunday, February 25, 2007

Zatímco pokrýval polibky mé tělo, jeho ruce odstraňovaly poslední část mého oděvu.

Potom se jeho ústa svezla níž a já cítila jemný, ale pevný tlak jeho ruky v podbřišku a v mém sestřiženém ochlupení.

Nevím, zdali slyšel mé sténání, ale ruce svírající jeho hlavu mu jasně dávaly najevo, že je u cíle.

Rozfoukl chloupky a jazykem přejel po naběhlém poštěváčku. Zároveň se jeho prsty probojovávaly do mé rozpálené dirky.

Začala jsem ho volat a on mne zpracovával stále rychleji.

V tom šíleném dráždění, kdy mne dělal jak ústy tak i rukou jsem postupně omdlévala v orgasmu a sesouvala se stále níž.

Stále mi lízal svatyňku a přitom mne rukama zvedl na kuchyňskou linku.

Zapřela jsem se a on se znovu jak hladový vrhl mezi má stehna, která teď úplně roztáhl.

Zajížděl dovnitř jazykem, sál můj poštěváček a přitom něžně přejížděl dlaněmi po mých hýždích.

Byla jsem už dávno hotová, ale on mne přiváděl do tranzu stále znovu a znovu.

Matně jsem si uvědomovala, že moje šťáva vytéká v mnoha vlnách na jeho ústa a prsty.

On však nepřestával a začal mi jemně se zvyšujícím tlakem zpracovávat moji druhou dirku.

Ten pocit jsem ještě nezažila, ale ve svém roztoužení jsem přestala mít strach z případné bolesti.

Znovu mi jeho ruka zajela do kundičky a jeho jazyk se vybíjelo něco výš.

Třásla jsem se jako v zimnici, horké vlny mi polévaly celé tělo a můj dech se zrychloval.

Náhle mi zajel prsty do prdelky a mnou projel nepoznaný pocit rozkoše.

Vykřikla jsem a měla jsem na dojem, že padám někam daleko do modrých oblaků.

Šoustal mne teď jenom prsty a jeho hlava a celé tělo se zvedlo z podlahy.

Uvědomila jsem si, že to je konec, že jen nechává doznít tu nádheru.

Pomalu vyjel prsty z mého rozpáleného otvůrku a hladil mé udýchané tělo. Objala jsem ho a kdyby v tu chvíli řekl - pojď - zahodila bych veškerá předsevzetí.