eerotika

Sunday, March 04, 2007

Chvilku jsem ji masíroval a pomalu otvíral, zatímco ona mi vzdychala do prsou.

"Pojď na mne... " řekl jsem jí a ona se otočila zády ke mně, sáhla pod matraci a něco tam hledala.

Potom si mi sedla na břicho a já ucítil, že mi navléká ochranu.

Měla to ráda bez a tak jsem pochopil, že ví, co chci.

Klekla si nade mne a vyšpulila zadeček.

Chytil jsem ji za boky a nasadil svůj ztopořený ocas k její prdelce.

Potom jsem ji pomalu stahoval na sebe.

Ten tlak způsoboval, že se otvírala a já pomalu vnikal dovnitř.

Strašně rád jsem to vždy pozoroval.

Začala se pomalu pohybovat. Po chvíli však přestala.

"Promiň, budeš si mne muset vzít sám. Já už se opravdu neudržím na nohou." tiše řekla.

Kdyby mne viděla, musela by zpozorovat můj spokojený výraz ve tváři. Tak, vždy zničí ona mne, dnes konečně já ji.

Vzal jsem ji za kozy a stáhl na sebe.

Tiše ležela a jenom její ruce mne jemně hladily po bocích.

Stále jsem byl v ní zezadu a tak jsem jednou rukou začal hladit její prs a druhou pomalu hnětl její kundičku, přičemž jsem přejížděl přes poštěváčka až dovnitř, tentokrát však jen dvěma prsty.

Znovu začala tiše sténat a já věděl, že je na mne opět připravená. Překulili jsme se a já se dostal nad ní.