eerotika

Saturday, March 03, 2007

Trochu jsem ji ještě ničil, ale potom se vzpamatoval a přestal tak zběsile útočit.

Nebyl jsem ještě hotov, ale přesto jsem se trochu zklidnil a nechal ji odpočívat.

Celá se chvěla, nohy do široka roztažené, ležela vedle mne a těžce oddychovala.

"Prosím tě, to nesmíš takhle, vždyť mne úplně zničíš. Musíš trochu jemněji. Takhle to bolí... " začala.

"Ale já tě dnes chci zničit. Za to jak mne pořád jen dráždíš. Vidíme se takřka denně, času máš spoustu, vždy mne vyprovokuješ a potom nic. Pořád jen, co kdyby se to dozvěděl, co by udělal a tak. Mně on nezajímá, zajímáš mne ty. A dnes si to vše vyberu. A že to bolí ? Vždyť sama říkáš, že to máš ráda a že se ráda miluješ tvrdě." odpověděl jsem.

"Ale já..." chtěla něco říci, ale skočil jsem jí do řeči.

"Žádné ale. Dnes to beru jako svojí noc. V noci jsme spolu zatím nebyli. A tak tě přeci nenechám spát." dopověděl jsem a naklonil se nad ní.

V očích jí jiskřilo jako vždy když to chtěla.

Ačkoliv se ještě chvěla, byla znovu při chuti a já také.

Překulil jsem ji na sebe a začal jí hladit záda.

Měla to tak hrozně ráda a byla to pro ni jedna z předeher.

Sjel jsem jí rukou po zádech k prdelce, která byla ještě celá mokrá jejím sekretem z předchozího milování, a prstem vyhledal její dirku.