eerotika

Thursday, March 08, 2007

Položil jsem jí dlaň na stehno nad kolenem.

Jemně jsem jí hladil a zajel rukou i do jejího klína.

Neprotestovala a já se znovu pomalu rozjel.

U jednoho lesa navrhla, ať zastavím.

Vjel jsem mezi stromy a objal ji.

Líbala otevřenými ústy, a já ji pomalu začal svlékat.

Moc to nešlo, auto bylo nepohodlné, ale podařilo se mi stáhnout z ní trochu leginy a kalhotky abych se dostal k její brance.

Hladil jsem jí její kartáček a pomalu prsty pronikal dovnitř.

Přestala mne líbat a začala se na sedačce vzpínat vzhůru přičemž mi tiskla hlavu k sobě. Prostorem auta se ozývalo její vzdychání a já prsty pronikal stále víc a víc do její kundičky, která mne začala skrápět svojí milostnou šťávou.

Dělal jsem jí to jak jsem uměl nejlépe a ona sténala čím dál víc.

Náhle vykřikla a do mojí dlaně vystříkl doslova proud její lásky.

Byla hotová a já pomalu přestával s drážděním.

I ona se zklidnila a začala mne opět líbat.

Potom mne opřela do sedačky a sklonila se k mému klínu.

Rozepnula mi zip u kalhot a za chvilku už měla mého těšitele v ruce.

Jemně přetáhla předkožku a svým dlouhým jazykem se ho letmo dotkla.

Postavil se jako kopí a ona si ho zasunula do úst.

Její vlasy mi spadly do klína a jen jsem sledoval, jak se její hlava rytmicky pohybuje nahoru a dolů.