eerotika

Tuesday, March 06, 2007

Mírně jsem ji zvedl za boky aby klečela a začal jsem jí masírovat bradavky. Prohnula se a vyšpulila ma mne prdelku.

Pomalu jsem se v ní pohyboval a sledoval, jak zajíždím dovnitř a ven.

Začal jsem zrychlovat pohyby a z jejích úst se ozývalo znovu slastné sténání.

Za chvilku už opět křičela a volala mne.

Byla znovu na vrcholu a já v ní jezdil sem a tam.

Ačkoliv jsem se chtěl už také udělat, ochrana způsobila, že jsem byl pořád čilý, přičemž její trhané pohyby a výkřiky jasně dávaly najevo, že je opět na vrcholu slasti.

Vyjel jsem z ní a strhl kondom.

Potom jsem ji obrátil čelem k sobě a přinutil ji kleknout.

Sám jsem se postavil před ní.

Naběhlý klacek mířil přímo do jejího obličeje.

"Dělej, udělej mi to, nebo snad já nevím co... " vyrážel jsem ze sebe.

Její ruce se zvedly k mým bokům a její rty objaly pevně můj penis.

Zaryl jsem prsty do jejích vlasů a přitáhl její hlavu co nejtěsněji k sobě.

Cítil jsem, jak si hraje s mým pytlíkem, zatímco její jazyk kroužil kolem mého žaludu. Začala mi ho rukou i ústy honit.