eerotika

Tuesday, March 06, 2007

Nevím jak, ale polykala ho téměř celého a mne do vynášelo úplně do nebes.

Držel jsem ji za hlavu a přirážel na sebe.

Jemnost jejích vlasů mne přitom krásně dráždila a já se rychle dostával k vyvrcholení.

Náhle jsem ucítil, že moje chvíle přichází. Chvěl jsem se a v údu mi začalo silně cukat.

Mé sperma se hrnulo do její pusy a ona ho polykala jak nejlepší manu. Když jsem skončil, cítil jsem nesmírnou tíhu v kolenou a tak jsem se natáhl na letiště. Sklonila se na mé břicho a něžně líbala a pohryzávala mého těšitele. Zmohl jsem se jen na to, že jsem hladil její zadeček.

Když jsme se uklidnili, bouřka už byla dávno pryč. Oblékl jsem se a ačkoliv se mi vůbec nechtělo, po krátkém a něžném rozloučení jsem odešel.

Asi za týden jsem potkal jejího muže. Zastavil mne a omlouval se, že musel odejít.

I co, pomyslel jsem si, když jsem se díval na toho paroháče. Vždyť položit laň také stojí za námahu.