eerotika

Monday, March 12, 2007

Otočil jsem se na bok, abych viděl, zdali to myslí vážně a ona toho využila k tomu, aby mi rukou zajela k podbřišku. Bylo to nesmírně příjemné a já si lehl na záda.

Klekla si mezi má kolena a vzala ten uzlíček neštěstí do pusy. Příjemně to hřálo a její jazyk burcoval mé nervové buňky zatímco si její ruka hrála s pytlíkem.

Pomalu mi začal ocas nabíhat a tak jej vzala rukou a začala honit.

Rostl a tak se mohla dotýkat pusou mého žaludu a dráždit ho. Její zuby se zaklesly na těle mého penisu a jezdíce po něm dostávaly mne do varu.

Zároveň jazykem zpracovávala můj žalud a snažila se jej vysát.

Klacek mi už pěkně stál a tak se mne zeptala, zdali nechci k ní.

Bál jsem se, že to zase špatně skončí a odmítl jsem.

Pokračovala proto dál v mém dráždění a druhou rukou mi začala masírovat koule.

Účinek se dostavil velmi brzy.