eerotika

Saturday, March 24, 2007

Položil mne

opatrně na bílé povlečení a dlouze se na mne díval, jako když si prohlíží nějaký obrázek.
Vztáhla jsem po něm ruku.
Klekl si vedle mne a pomalu mne začal hladit. Měl krásně jemné dlaně a jeho dotek byl tak lehoučký, že až šimral.
Bylo to nádherné a já mu položila dlaň na stehno abych jej cítila, zavřela jsem oči a nechala ho, aby si se mnou dělal co chce.
Jeho prsty se mne dotýkaly jako obláčky a já cítila, jak hladí má prsa a krouží kolem bradavek. K hlazení připojil i něžné líbání a jazykem objížděl mé dvorečky, takže se má prsa napínala a já vzdychaje mu šla pomalu vstříc.
Jeho jazyk začal bloudit níž a níž, polibky teď směřovaly přes pupík k mému klínu.
Dlaněmi roztáhl má stehna a sklonil hlavu nad jemný chomáček chloupků v mém klínu.
Dala jsem ruce za hlavu.
Jemně sál můj poštěváček a rukou se zlehka dotýkal mé kundičky.
Vzdychala jsem touhou a on začal pomalu prsty kroužit nejprve na kraji a potom stále hloub v mé jeskyňce.
Zcela znatelně jsem se chvěla a on mne pomalu rozvíral.
Jeho prsty se začaly ve mně pohybovat a pomalu a něžně mne jimi miloval.
To nebylo šoustání, bylo to milování.
Vzdychala jsem čím dál víc a moje bříško ve vlnách vyráželo proti jeho ruce.
Přemístil se celý mezi má kolena a trochu mne nadzvedl.
Přestal sát poštěváček a jeho prsty začaly zvyšovat tempo.
Už jsem téměř křičela a má šťáva vytékala na jeho ruku.
Náhle mne přestal dráždit, rukama mne za hyždě zvedl výš a pronikl do mne.
Jeho kyj mne drtil a trhal a já se v tu chvíli udělala.
Mé tělo se vypjalo směrem k němu a můj klín se jako by vrhl na jeho mužství. Zajížděl do mne co nejvíc.