eerotika

Wednesday, March 21, 2007

Náhle se napřímil

a svůj ocas mi nasadil na okraj kundičky. Začal do mne pronikat a já měla pocit, že mne musí roztrhnout. Sténala jsem a chvěla v té bolestné rozkoši a on do mne vnikal stále hloub.
Začal se ve mně pohybovat a já křičela slastí.
Vzal mne oběma rukama pod zadečkem a nadzvedl.
Obejmula jsem jej koleny a on pomalu, abychom snad neupadli, vystoupil z vany.
Bylo to tak pro něho zřejmě nepohodlné, protože mne vzápětí tvrdě přirazil na stěnu a podpíraje rukama stále můj zadek, začal mne tvrdě šoustat.
Měl ho opravdu velkého a já hekala a křičela slastí a bolestí zároveň.
Už jsem nevnímala co se se mnou děje a moje ruce se mu zarývaly do zad.
Povytáhl penis z mé kundičky a pomalu s ním začal kroužit na kraji otvoru.
"Ne, tak ne... prosím , udělej mi to, už budu, je tak velký, pojď... " blábolila jsem.
Zřejmě na to čekal a prudce mi ho vrazil dovnitř.
Koupelnou se rozezněl můj hlasitý sten a on, nevšímaje si toho, tvrdě mne mrdal přirážeje mne na zeď. Křičela jsem a horko mi stoupalo do hlavy a odtud zpět do klína.
Poznal, že jsem u cíle, zrychlil tempo a jednou rukou mi začal drtit prs.
Oba jsme se zmítali ve vášnivé křeči a náhle jsem ucítila horký proud semene ve své svatyňce.
Vyplňoval mne úplně celou a já toužila po tom, aby mne prostoupil a stali jsme se jedním tvorem.
Byl to úžasný pocit.