eerotika

Sunday, March 18, 2007

Vešli jsme do koupelny

a já roztočila kohoutky u vany a nalila do ní pěnu.
Jak jsem tam tak stála opřená o vanu, položil mi ruce na ramena a sjel jimi k mým prsům.
Vždycky je obdivoval, ty velké hrušky deroucí se z pod košil a triček co jsem nosila.
Teď je hladil a potom mi stáhl tričko přes hlavu.
Opřela jsem se zády o něj a nechala se laskat.
Potěžkával je a mnul jejich bradavky a já toužila po tom, až si mne vezme celou.
Vytušil to a jednou rukou si rozepnul kalhoty a spustil je na zem. Potom totéž udělal mně.
Zůstaly mi kalhotky a tak rukama pomalu sjížděl po mém těle a stahoval je dolů.
Přitom mi líbal záda a nakonec i můj vyšpulený zadeček.
Na chvilku přestal a když jsem na něho pohlédla, zjistila jsem, že si sundavá košili.
Byli jsme teď oba nazí, v koupelně bylo příjemné teplo a vana se plnila voňavou pěnou.
Postavil se za mne a znovu mne objal.