eerotika

Monday, March 19, 2007

Cítila jsem jeho velké mužství, které již bylo v pohotovosti a teď se mi tlačilo mezi mé půlky.
Přiměl mne k tomu, abychom vstoupili oba do vany a zůstali stát.
Vzal do ruky vedle ležící žínku, namočil ji a začal mne pomalu od ramen dolů umývat.
Bylo to krásně příjemné a když mne přitom začal navíc laskat druhou rukou, opřela jsem se o něj a přivřela oči.
Zatímco mi žínkou masíroval mé ztuhlé bradavky, jeho druhá paže laskala můj klín a třela povrch mé kundičky.
Zavřela jsem raději vodu a otočila se k němu čelem.
Vzala jsem mu žínku a začala jej omývat já.
Stál a držel mne za ramena.
Klekla jsem si a vzala do rukou jeho klacek.
Otírala jsem ho žínkou a občas jej strčila do úst a dumlala.
Byl hrozně velký a nedokázala jsem si představil další chvíle.
Dlouho to tak nevydržel a zvedl mne k sobě.
Začal líbat moje prsy a prohýbat mne mírně v kříži.
Jeho ruka sjela až k mé brance a rozhrnula závojíčky pokryté voňavou pěnou. Začal mi jemně třít poštěváček a jedním prstem kroužil na pokraji mé kundičky.
Účinek se dostavil ihned a já začala tiše vzdychat.
Cítila jsem, jak mi stoupá horko po těle. Nadzvedl mne a postavil na okraje vany.
Bála jsem se že sklouznu, ale držel mne pevně za boky a přinutil mne k jakémusi dřepu.
Byla to divná pozice, ale já teď byla zeširoka otevřená a on si v podstatě mohl dělat co chtěl. Obejmula jsem ho kolem krku a tak mu umožnila uvolnit si ruce.
Vzal mne jednou z nich pod prdelkou a druhou začal dráždit moji již tak pootevřenou jeskyňku.
Zajížděl do ní hned dvěma, hned třema prsty a postupně ji stále rozšiřoval. Bylo to krásné a já mu sténala slastí do vlasů.