eerotika

Thursday, March 22, 2007

Chvilku těžce oddychoval,

zatímco já jsem na něm visela úplně bezvládně.
Potom mne spustil na zem, políbil a řekl:
"A teď se opravdu vykoupeme a potom uděláme ještě jedny Vánoce."
Nechápavě jsem se na něho podívala.
V tu chvíli bych mu asi nerozuměla ani něco, co znám.
Vánoce ? Co tím myslí ?
"Nevíš, co jsou Vánoce ? Přece Ježíška do bříška."
Nebyla jsem zvyklá moc na dvojsmyslnosti a začala se trochu naoko durdit.
Ale dal mi pusu na nos, chytil, zvedl a strčil do vany.
Potom tam vlezl za mnou.
Naštěstí máme velkou vanu a tak jsme se tam docela pohodlně vešli. Opláchli jsme se, přičemž jsme se trochu škádlili a dráždili, abychom nevyšli z těch hezkých pocitů.
Když jsme vylezli z vody, navzájem jsme se vytřeli froťákem. Dělalo mu velké potěšení utírat má ňadra a znovu mne s tím rozparádil, takže jsem se neudržela, klekla si před ním a začala mu ho kouřit.
Nenechal se ale a zvedl mne k sobě.
"Kde máte nějakou postýlku ať tam můžu tuhle princeznu pomilovat ?" ptal se tiše, drže mne v náručí.
Ukázala jsem hlavou na dveře naproti koupelně.
Zvedl mne jak mimino, já se mu pověsila kolem krku a v pár vteřinách se mnou stál před naším letištěm.