eerotika

Sunday, April 01, 2007

"Utři se... "

řekl a já poslušně otřela zbytky jeho semene do své podprsenky.
"To bylo jen na začátek, takové seznámení... " řekl a potom mne zvedl a položil na postel.
Zatímco jsem tam ležela, dokončil svlékání.
Potom si lehl vedle mne a začal mne laskat svojí pevnou rukou.
Masíroval mé ztuhlé bradavky a občas mne trochu kousl.
Vzrušovalo mne to a začala jsem se naoko bránit.
Sjel mi rukou do rozkroku, ale já měla sevřená stehna a chtěla, aby si mne vybojoval.
Došlo mu to.
Chytil mi obě ruce, dal mi je za hlavu a sevřel svojí levačkou. Pravou mne lehce udeřil přes tvář.
"Tak ty už nechceš ? Ale chceš viď ! A dostaneš, a čím víc se budeš bránit, tím líp !"
Trochu jsem se zazmítala a on toho využil k tomu, že se mi dostal pravou rukou mezi stehna.
Cítila jsem jeho prsty u své svatyňky, a sevřela nohy ještě víc.
Pomohl si kolenem a rozpáčil mi je od sebe. Ten boj byl nádherný a on poznal, že se mi to líbí a uvolnil levou ruku.
Potom mi roztáhl nohy od sebe úplně a sklonil svou hlavu k mému klínu.
Jeho jazyk našel poštěváček a začal ho mohutně zpracovávat. Začala jsem sténat a on mi vrazil prsty do kundičky, která už byla silně zmáčená.
Začal jimi pohybovat a roztahovat branku.
Ne však nadlouho.
Najednou mne chytil pod zadkem, nadzvedl a prudce narazil na svůj kůl, který už byl zase v plné pohotovosti.
Vykřikla jsem a z očí mi vytryskly slzy.
Tvrdě mne šoustal a já cítila, jak mne celou vyplňuje a tlačí mi dělohu do břicha.
Bolelo to, ale zároveň mne to přivádělo do stavu ohromné rozkoše. Opřel se rukama do mých ramen a naplno do mne najížděl. Cítila jsem se jak ukřižovaná, mé tělo se trhalo v té rozkoši a břicho vzpínalo proti jeho bucharu.
Náhle najednou přestal a zůstal nade mnou klečet.
Chtěla jsem aby mne udělal, aby mne úplně zničil a tohle přerušení mne krásně ponižovalo.
"Prosím tě dělej, udělej mi to, chci to ještě... prosím... " žadonila jsem.
"A copak bys chtěla, napapat, nabumbat... " vysmíval se mi.
"Prosím, prosím, miluj mne, znič mne, chci aby sis dělal se mnou co chceš, co se ti líbí. Jenom prosím nepřestávej... "