eerotika

Tuesday, March 27, 2007

"Ty ho chceš trestat ?" zeptal se a já viděla, že ví co myslím.
Místo odpovědi jsem mu zajela jemně rukou do klína. Vzal mne za ruku a potom si stoupl na koberec.
Klekla jsem si před něho a pomalu mu oběma rukama začala přejíždět po břiše až k přirození.
Byl zvadlý a proto jsem si ho dala do pusy.
Jemně jsem ho žmoulala rty a rukou hladila jeho pytlík.
Začal se stavět do pozoru a tak jsem ho druhou rukou začala honit.
Jeho žalud mi vyplňoval pomalu celou pusu a já ho začala zpracovávat jazykem a zuby.
Kolega se celý chvěl a jeho ruce mi sjely do vlasů a moji hlavu přitiskly k sobě. Začal se pomalu pohybovat a zasouvat mi svůj penis hluboko do úst.
Pomalu jsem se dusila a musela mu ho rukou přidržovat, aby mi ho tam nevrazil celý.
Narážel mi hlavou na sebe a hlasitě vzdychal.
Viděla jsem, že tentokrát se udělá brzy a začala mu promačkávat jeho naběhlá varlata. Několika prudkými tahy pronikl do mých úst, která vydávala podobné steny jako on.
Z jeho rozpáleného penisu, cukajícího se v milostných křečích se náhle začaly řinout dávky spermatu.
Polykala jsem je a sála, abych mu co nejvíc dopřála toho potěšení.
Stál přede mnou, bořil svůj penis do mých úst a sténal.
Po chvíli, když přešlo jeho vypětí, zvedl mne k sobě a dlouze mne líbal bez ohledu na to, že jsem měla ještě plná ústa jeho lásky.
Ještě chvíli jsme se mazlili a potom odešel. Sešli jsme se v příštích několika týdnech ještě několikrát a potom jsem požádala o přeložení na jiné pracoviště, abychom se pokud možno nemohli vídat, protože to, co jsem chtěla, udělal a moje manželství jsem rozbít nehodlala.